Para Bahçesi Kapandı - Para Bahçesi Dolandırdılar

Para Bahçesi Kapandı

coinfest bannerMyiyo reklam

Para bahçesi kapandı. Jet hızıyla kapanan oyunun yönetim ve destek kadrosu arasında çıkan anlaşmazlıklardan dolayı olmuş olsa gerek. Çoluk, çocuk eline düşen oyun pazarı bir oyunun daha bitişine sahne oldu!

Para bahçesi giriş sayfasına erişim sağlamak isteyenler oyuna girilmediğini farketti. Oyunun desteği ile iletişim kopunca soluğu facebook fan sayfasında alan oyuncular gördükleri karşısında şok oldular. Ödemelerin ne olacağı konusunda ver yansın eden insanlar dolandırılmıştır.

Para Bahçesi 27Bin TL Dolandırdı!

Oyundaki yöneticiler ve moderatörler arasında çıkan anlaşmazlık veya bu şekilde yansıtılmak isteniyor olması ile birlikte oyuncuların yatırımlarının 27bin TL ‘sinin duman alması gerilim yarattı. Para bahçesi oyunu 1 Aralık 2016 tarihinde domaini alınmış ve kısa bir süre sonra faaliyete geçmişti. Geçtiğimiz hafta güncelleme gelecek diye insanları bekletmişler ve beta sürümü yayımlanmıştı.

Beta Sürümü Gelmeyen Para Bahçesi Kapandı.

Bazen inanmak istemezsiniz. Ya çok güvenirsiniz ya danışıklı dövüşün kurbanı olursunuz. Yaklaşık 1 haftadır oyuna güncelleme geleceğini belirten Para bahçesi kapandı. Oyunun kapandığı ve 27bin TL dolandırıcılık olduğunu belirten sosyal medya sakinleri soluğu savcılıkta alacağını bildirdi. Öte yandan sayfa moderatörünün yaptığı açıklama ise komedinin daniskası! İşte facebook üzerinden yapılan o komik açıklamalar..

Para Bahçesi
10 saat önce

SİSTEMİN PARASI! ! !

SİSTEMİN 27BİN TL PARASINI BİG GODİ SWORD LAKABLI TOLGA BİTCOİN YAPICAM DİYA ALIP SONRADA BATIRDIM DEDİ PARANIN ÜSTÜNE YATTI SONUÇ BU HARİCİ 36 BİN TL ALICAĞIM VAR BAŞKA YERLERDEN ONLARI BEKLİYORUM!

ORKUN KARAKUŞ…

Para Bahçesi
11 saat

BEN ORKUN KARAKUŞ ;

Öncelikle Hepinizden Özür Diliyorum ! ! ! !

Arkadaşlar sword denen bennamus haysiyet yoksunu karaktersiz şerefsiz insan bana sistem iyi gidiyor deyip ben sisteme bakmazken beni kandırdı ve bütün sistemi mahfetmiş sword yani tolgada 1 kuruş bile para yok hepinizi kandırmasın arkadaşlar askerim diye geziyor istihbaratçıyım diyor istihbaratçı istihbaratçı oldunu söylermi insan siz olsanız sölermisin evet orta 36 bin tl alacağım var belli siteler ve kuruluşlardan şu anda onları alamıyorum bu yüzden ödeme yapılamıyor elimden birşey gelmiyor ve sistem scriptide zaten var olan bir scrip çıktı ve sizin le konuşan iki küçük çocuk biri emre 16 yaşında facebook admini için almştık diğeri ise sanırsam yüzü maskeli konuşmuş eren 20 yaşında bi çocuk bu çocuklarında ödemelerini yapamadık ve bana ulaşamayınca emre akıl edememiş ama eren el koymuş facebook hesabına iyide yapmış çünki sword bir hırsız şu an elimden beklemekten başka birşey gelmiyor arkadaşlar 1 hafta daha bekliycem sonrası ne olur bilemem ama ödemeleri yapmaya çalışıcam sword kendi adı ile ne açarsa açsın gitmeyin paranızı dolandıracak. Emre ve Eren de facebook hesabını bana bırakıp gitti yanlız başıma beklemedeyim Herkesten çok özür dilerim ödemelerim gelir gelmez ödemeleri yapacağım.

Bu Açıklamalar Yetersiz Hoşçakal Para Bahçesi

EGM bilişim şubeye artan şikayetler ile oyuncuların haklarını aramak istemeleri ve dolandırıcılıktan karşı tarafı şikayet etmeleri kaçınılmazdı. İlerleyen günlerde neler olacağını hep birlikte göreceğiz. Para Bahçesi güvenilir mi diye artık düşünecek bir yan kalmadı. Üzüntü içerisinde duyurulur.

Para Kazanmak İsteyenlere Tavsiye Oyun

[ad id=”6977″]

13 YORUMLAR

  1. para bahçesine para yatırmadım güvenipte ama 5ay emek verdim kendim döndürmeye caloştım hoş parada kazanamadım her ikiside bir birini kötülüyor bende kesinlikle birlik edilmiş bir kötüleme orkunla tolganın anlaşması oldugunu düşünüyorum neticede 25 gündür yardım ettim para almadım diyen adama mı güvenip para ve siteyi emanet edicek böyle yerler kesinlikle güvenilir olmadıgını anladım inş herkez parasını alır kısa sürede diyorum

  2. Arkadaşlar böyle para kazandırmayı vaat eden hiç bir siteye güvenmeyin. Ayrıca zaten o kazanılan para haram çünkü alın teri ve emek yok sonuçta. İnternetten para kazanmak için bişeyler üretmek lazım, grafiker gibi veya programcı tarzında. Ama oyuna girip 1 saat vakit ayırmayla kazanılan paradan hayır gelmez zaten. Bende öylesine açmıştım bi hesap. Para filan yatırmadım. Yatırmam da. En iyi para senin alın terinle kazandığın paradır gerisi boş. Üstelik oyunda harcanan vakitte zaman israfı gene haram 🙂 Her yönden zarar yani Saygılar…

    (Not: Oyunda para kaybeden dolandırılan arkadaşlar Bilişim suçlarına veya savcılığa suç duyurusunda bulunsun hakkını arayıp paralarını alsınlarki böyle dolandırıcılar bir daha cesaret edemesin insanları dolandırmaya.)

    • neresı haram arkadasım gunlerdır ugrasıyoruz kontrol edıyoruz emek harcıyoruz.. belesten kazanmıyoruz takıp edıyoruz bızım ınternet pakedımız gıdıyor

  3. akıllarınca “bizde kandırıldık” yalanı atarak millete “biz masumuz” mesajı vermeye çalışmışlar. daha türkçeleri bile doğru düzgün değilken ne diye güvenip sistemde vakit geçirdik anlamıyorum. para yatıran ya da yatırmayan herkes suç duyurusunda bulunmaları gerekiyor. her türlü para alacaksınız merak etmeyin. zamanınız gittiği için bile tazminat açıp para kazanbileceksiniz. ben avutakım ve bu tür sanal oyunlardan para kaldırıp kaçanları çok gördüm. kanun gereği sizin harcadığınız her saate para ödemek zorundalar. suç duyurusunda bulunmayan kalmasın. her kuruşlarını donlarına kadar alın ve bu şerefsiz köpekleri içeri attıralım ki bir daha cesaret edemesin köpekler.

  4. Allah’tan para yatirmadim ama 100 tane kabak 30 tane havuz 5 tane domates yaptım aylardır uğraşıyorum bu yaptıklarımın oyundaki değeri 200 tl benim gibi yatırım siz birinin 200 tl ‘lik emeğini caldilarsa yatırım yapanların vay haline cümleten geçmiş olsun

  5. Arkadaşlar merhaba ben Swordbey bu orkun bir kere görüşmüşlüğüm yoktur ben raidcaal da söylüyorum siz dava acın toplanın ben gerekirse şahit te olurum bana 27bin tl gönderdiğini ve batırdığımı öne sürüyor bana banka yolu ile para gönderdi bende bu parayı bitcoin cevirip ona gönderdiğimide ben kanıtlarım gönderdiğim bitcoini wwwçhasheer.com yatırdı bunlarıda kanıtlarım ilk 2 ay a yakın para da cekti hatta karısıyla konuşmalarında allah razı olsunda dedi bu lafa da allahım şahit ben bir kuruş para almadım hatta ayriyetten ben para verdim 4000tl kadar bunuda banka yoluyla yaptım bunuda kanıtlarım cocuğunun maması yok tolga para gönder lütfen benzin bitti hastaneye gidemiyorum lütfen para gönder ben insanlık yaptım bu kansızlık lütfen karşılıklı dayanışma demeyin ben bir kuruş para almadım aldıysam denimi kabul etmeyim ama yine söylüyorum ben hep o raidcaalda olacam mahkeme acın hakkınızı arayın bende şahit olarak yazın gelirim konuşurum ben hala herkezle muhabbet ediyorum ama kendisi karınısının bile facesini değiştirdi telefonlarını kapadı abisinin telefonları karısının telefonları kapandı selametle…………

    • Yapabilecek birsey yok sanirim tolga kardes sozlesmesinde kesin bir hile vardir o dolandirdigi paralar derdine derman olmasin Allah en sevdiginden cikarsin yatirim yaptik guvendik eşe dosta tanittik onlarda para yukledi Allah a havale ediyorum yutupta kacacagi dolandiracagini baska youtuberler soyluyordu inanmadik onlara orkun bizi aldatmaz dedik ha birde orkun Peygamber efendimiz Bizi aldatan bizden degildir demiş okursan bunlari bunlarida dusun selametle…

  6. Kime inanacağını şaşırdı insan. Kim doğru söylüyor kim yalan söylüyor bilemeyiz. Ben yatırım yapmadım ama yapanların yerine kendimi koyuyorum. Gerçekten çok acı bir durum. Buna sebep olanların Allah cezasını mutlaka verir. Burda ben şu suçlu demiyorum ama bir suçlu var ortada. Bu yazım onlar için. Bir çok kişinin bedduasını aldınız. Diğer dünyanızı da biraz düşünün derim…

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu yazınız!
Lütfen isminizi buraya giriniz